2 Mayıs 2012 Çarşamba

İlişkiler mi pek anlamam da ben

Neden bu kadar karmaşığız?Yani neden oyun oynanmak zorunda bütün ilişkilerde?Şimdi ben sokağa çıksam kime sorsam desem ki amca,teyze sen flörtleşirken falan ne ediyidin?Valla hepsi yaptıkları oyunlardan falan bahseder benden söylemesi.Yok biri der o bana mektup atıyordu ben almamış gibi yapıyordum,ben onun evine gidiyordum ama önünden geçiyordum ki onunla ilgilenmediğimi sansın.Ah bizi bu teyzeler,amcalar batırdı dostlarım çünkü onları da kendi teyze,amcaları batırdı.Bu böyle kısır dögü olarak ilerliyor.Ama çok saçma yani çocuktan mesaj geliyor çok istekli görünmemek için 10 dakika sonra açıyorum he aferin bana aferin büyük alkış çünkü çocuk dakika sayıyor.Yemin ediyorum ilişkiler konusunda benden kötüsü yok.Bana çocuk bacağın çok inceymiş der ben ney taytım mı çok ince diye kıvırır,iltifatı görmezden gelirim öyle salağım.Siz yapmamaya çalışın arkadaşlar gidin diyin sevdiğiniz kıza,çocuğa bak .... ben senden hoşlanıyorum gel çıkak eğlenek.Eğer önceden reddedilirseniz saplantı olmaz hiç olmazsa,başkasına rahat geçiş yaparsınız.Ama yoğ öyle olmuyor illa oyunlar,gergin anlar mal mal beklemeler falan.Sanırım birçok ilişkinin temelini bunlar oluşturuyor.Şimdi e haklılar yani ne diyim onlara da şimdi direk niyetini belli etmek de garip oluyor tabii.Çocuğun biri gelse sana benimle yatar mısın diye prüss yok devenin bale pabucu git ben senin bildiğin kızlardan değilim .s .s triplerine girilir.Erkek olmak da zor he istedikleri belli de çaktırmadan aşk ayağına almaya çalışmak da koyuyordur bir süre sonra insana.Ben de böyle daldan dala(bbg evindeki kaynana vardı bir tane) daldan dala sıçrıyorum ama siz olayı anlamışınızdır bebişlerim.Oyunsuz ilişkiler,kucak dolusu sevgiler hepünüze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder