2 Haziran 2012 Cumartesi

Çok mu geç?

İlişkiler gerçekten güzel şeyler.Hani bazen bütün insanlardan kaçmak hissi gelse de Ferrari'sini satan bilge triplerine girsem de arkadaşlarımdan ve ailemden memnunum çoğu zaman.Tabii bu bazı durumlarda değişiyor.Siz hiç çok sevdiğiniz biriyle saçma bir nedenden dolayı kavga edip sonra aylarca aynı ortamda bulunmanıza rağmen konuşmayıp eskiden birbirini seven bir grubun ikiye ayrılmasına izin verdiniz mi?İşte evet verdiyseniz derdimi kolaylıkla anlarsınız.Son zamanlarda bu "arkadaşım" hakkında çok düşündüm,zaman oldu üzüldüm zaman oldu aman be o hak etmiştir geçmişi bırak hayatını yaşa moduna girdim.Ama bunun bana tek bir önemli göstergesi oldu.Onu hala seviyordum,o hala benim arkadaşımdı çünkü onu düşünmüştüm hatta onu düşünmeyi hiç bırakmamıştım.Bu durum bana pahalı bir designer elbisesinin dolabın arkasında kalıp sezonu geçtikten sonra fark edilmesi ama o süre zarfında da ya ben çok yeni ve güzel bir şey almıştım ama neydi ve nerdeydi hiç hatırlamıyorum şeklinde düşünmek gibi geliyor.Yani bilinçaltın o mükemmel dikişi veya kusursuz dokuyu hatırlıyor belki ama ne yapman gerektiğini ve nereye koyduğun hakkında da hiçbir fikri yok asıl kişiliğinin.İşte dostlar son zamanlarda bu arkadaşı düşünmeye çok zaman harcıyorum.Ve kendime sormadan edemiyorum bu kavga yaşanmasaydı bugün hayatım nasıl olurdu?Gidip gel bir kahve içelim demek için çok mu geçti?Bize ne oldu ya diye sorsam bana o filmlerdeki gibi dönüp hayat,bize hayat oldu der miydi?Geç olsun da güç olmasın lafını söyleyenler hangi kafadaydı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder