10 Nisan 2012 Salı

Bilekimbörim aşkım kuşusum

Sadık bir blackberry kullanıcısıyım.Iphonecuları sevmem androidden haz etmem.Blackberryler mükemmel bana göre.O kırmızı ışıkları var ya seni bir dakika dünya mutlusu ederken bazen de dünyanı yıkar ama.Artık psikopat oldum sürekli telefonumu kesiyorum o güççük ışık yanıcak mı diye.Paranoya at it's best millet neyse işte bir bakarsın hoşlandığın çocuktan gelmiştir mesaj ve ooo bilekböri aşkımsın o küçük ışığını yesinler moduna girersin sonra bir bakarsın tam o mesajı beklerken hiç yanmaz meret veya daha bile kötüsü yanar ama allahın belası mal birinden gelmiştir ya o koyar adama.Bir de mesaj hödükleri var abicim.Mesajı okur ay görmemişim der işte ben o adamdan korkarım nasıl bir yalancılıktır nasıl bir rahatlıktır o yalanı söylerken.Hay yani ne diyim bilemedim.Ulen hayvan okuduğun görünüyor mal mıyız biz?Tülayjığımın da dediği gibi ezik miyim lan ben?Of of işte ya da okur pezo iyi geceler canım :) mesajına verdiği mesaj aynendir.Bir tarafın kopsun e mi?O aynen sana şey etsin.He bu arada iyi geceler millet yani valla size iyi geceler ben uyumiycam bugün hohoohoh neden mi çünkü gerizekalıyım.http://www.dailymotion.com/video/xodfsg_yalan-dunya-ezik-miyim-lan-ben_shortfilms

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder