9 Nisan 2012 Pazartesi

Özgürlük dostlarım özgürlük

Son zamanlarda çok sıkılıyorum.Gerçekten millet içim şey etti.Havalar bir iyi bir kötü sıçmışım böyle işe.Ben de işim yok mal gibi felsefe yapıyorum.Şu hayatta en özgür hissettiğim zamanlarda bile özgür değildim aslında.Hiç de olamayacağım.Bana kıçıyla gülen okuyucular size ne oluyor siz de olamayacaksınız ki.Yani düşünün önümüzdeki ay ortadan kaybolma gibi bir seçeneğiniz var mı yani şöyle kimseye,hiçbir yere haber vermeden kayıplara karışma şansınız.Yok anam yok öyle şey.Bunun okulu,işi,ailesi,arkadaşı,sevgilisi...Hesap vermediğm bir postacı kalıyor amk.Hem her Capitol'ün önünden geçerken gördüğüm ve saygı duyduğum bir ergen yazısı vardır köşede bir duvarda.En kötü tutsaklık kendini özgür sandığındır...İşte o da bizimki.Siz farkında değilsiniz ama herkes,her şey sizi izliyor aslında.Paranoya belki ama doğru bence.He,şimdi bunları yazdım siz de okudunuz ne oldu bir bok olmadı affedersiniz ağzım şey etti de yani.Yok kardeşim koyun geldik koyun gideceğiz.Hadi şimdi uyuyun sıkıysa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder