26 Nisan 2012 Perşembe

Ugly Betty bizmişik len

Yine konuyu Ugly Betty'den açıyım en iyisi.Bazen düşünüyorum da şu Betty'e özenme meselesini arkamda bıraksam iyi olur çünkü ben bir gün içinde onun geçirdiği değişimleri yaşıyorum zaten.Sabah kalktığımda beni gören herkesin nefesi kesildiği için(beğeniden değil korkudan) işim zor be.Uyanıyorum,yüz yıka ama özel sabunla çünkü cildin kuru ki bu arada Dove baya faydalı oluyor.Sonra diş fırçala,ağız gargarası,diş ipi he bu arada akşam dişlerin yamulmasın diye taktığın işkence aleti için birebir olan damaklığı çıkarıyorsun tabii.Sonra yok efendim saç tara,düzleştir,makyaja geç.Fondöten,allık,kapatıcı,ruj veya parlatıcı(eğer moralman eksilerdeysen ikisi birden),rimel.Kaşını tara sonra o küçük kaş tarağının üstüne saç spreyi sık ki kaşların şekil değiştirmesin amk.Yap bunların hepsini yüz fena değil artık sonra bunun kıl kısmı var.Yok bıyık bölgesinin rengini aç,kol altı bacak derken sıçtın.Ne iş kalıyor ne bir şey.Neyse asıl kısım şu ki hayatımdaki uzun süreli yoğun eğitimden sonra Ugly Betty'ye özenmemem gerektiğini anladım çünkü millet Ugly Betty benim Ugly Betty sensin Ugly Betty hepimiziz
Not:Eğer beni sabah o rezil,paçoz halimle görüp yine de seven erkek olursa üstüne atlıycam ve asla ama asla bırakmıycam aynısını tavsiye ederimz hepinize

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder