9 Nisan 2012 Pazartesi

Modaya gelirsek

Efenim aslında bloğun açılış nedeni olan moda aşkımın söndüğünü sanmayın he yine bok gibi para harcıyorum.İnsan her gördüğünü mü beğenir her beğendiğini mi almak ister?Oluyor yani sorun değil nah gapı gibi babom var arhamda diye şey etmek isterdim de adam aforoz edecek beni sömürdüm adamı.Giyinmek güzel şey.Ama çyle Armine'nin mal reklamı gibi değil her şeyin bir ölçüsü var bebişlerim.Hakan Akkayanın da dediği gibi "o tek başına bir star,star,star".Giyinirken buna dikkat edelim sonra palyaço gibi çıkıyorsunuz yok ne ben hipsterım ben havalıyım ben farklıyım sen nesin biliyon mu?Sen bir bok değilsin be aaa her şeyi sok,takıştır yap,yapıştır sonra adı moda olsun.Hayır kuzum o öyle değil.Ona biz ucubelik diyoruz.Bir kere moda detayda gizlidir.Mesela tavsiye olarak eğer sade giyindiyseniz bir yüzük falan takın hani böylece insanlar belki ilk gördüklerinde bir şok olmazlar ama detaylara indikçe zevkli karıymış derler he siz de kunduz ablanıza teşekkür edersiniz.Düzgün giyinin ciğerimi yiyin ey halkım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder