10 Nisan 2012 Salı

9gag okumayan kaldı mı lan?

9gag.com9gag.....Sensiz hayatımı hatırlıyorum,bir hayatım vardı öncelikle.Tabiri caizse sana ruhumu sattım lan ben.Ne biliyim eskiden bir dışarı çıkardım işlerimin arasında falan şimdi dur abicim ben gelmiyorum bir okumam lazım oluyorum.Meret uyuşturucu maşallah bir fırt çekmeden devam edemiyorum hayatıma.Hatta bazen arkadaşlarımdan rahatsız tepkiler alıyorum"kızım anladık tamam seviyon da bir sus bir alıntı bir gönderme yapma" amk ben mi istiyorum hayatımın her bokunu oraya bağlamaya?RUH SATTIM DİYORUM.Şeytanla anlaşma yaptım resmen azıcık gülmek için.Böyle boktan bir kısırdöngü hayat içinde yaşamaktansa dedim ki ruhumu veriyim sen de ben de kurtulalım.Durup durup okay,no suratı diyip yarılmak,fuck yeah demek like diyen herkesin ve her şeyin sonuna o efektle boss eklemek ben de istemezdim.Ne zaman Rayban görsem aklıma hipster olayının gelmesini ben de istemezdim.Ama kısmet bazen kuşuslar,kısmet bazen....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder