10 Nisan 2012 Salı

Hödük kaynıyor etraf

Bugün bir arkadaşımın arkadaşıyla tanıştım,tanışmaz olaydım.Kafama saksı düşeydi de orda o rezil yaratığı görmeyeydim,muhattap olmayaydım.Bu kadar görgüsüz,çirkin,güvensiz,kaşar bir insan yoktur.Yani bir de sıkılmış bizden hanımefendi.A kıçımın kenarı kenar mahalleden gelsem ben de senin gibi ben de sıkılırım benimle.Gerizekalı dinci kız ben senin o sonradan görme paran nerden geliyor onu da bilirim bu özgüven eksikliğin yüzünden tek konuştuğun şeyin erkekler ve markalar olmasını da.Şimdi bu eziği bir kenara bırakalım da hepimizin etrafında yok mu böyle öküz herifler?Var yani vardır mutlak.Bazen beni yaşamdan soğutuyorlar çok ciddiyim ama siz siz olun bunlara ağzının payını verin ben bugün bir şey demedim o kadar içimde kaldı ki muhtemelen bugün rüyamda ağzını,burnunu,götünü kırıcam karının.Yeter be yeter.İnsanlar neden dzügün değil? Neden sorararım size.Neden hepsinin bir ucubik tarafı var?Neden hepsi kaşar,öküz,camış,hayvan,abaza,mal,gerizekalı,moron veya puşt?Hadi bebeklerim siz bu soru bombası ve atar dolu yazıyı analiz edin ben başka yazıma geçiyorum :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder