17 Nisan 2012 Salı

Sen neymişsin pilates?

Bir pilates sevdasıdır gidiyi ben de dedim deneyelim bir trendlerden geri kalmak olmaz.Hem de dediler bunun aletlisi var o daha hızlı etki gösteriyor daha faydalı falan.Şimid görev bildim kendime sizlere nasıl bir şey olduğunu yazmalıyım.Hocam çok iyi bir adam bir kere ordan şanslıyım ama olay şöyle arkadaşlar.Küçük bir odaya giriyorsunuz,adamın biriyle 50 dakika boyunca resmen yatıyorsunuz başka açıklaması olamaz.Yani sen yatıyon da adam da hep oracıkta böyle çok garip bir ortam ama sonra alışıyorsunuz.İlk iki seanstan sonra bacak, kol, karın her yanım ağrıdı.Yürüyemedim bile be insanlara durun espri yok gülemiyorum diyordum ama şimdi baya iyi hissediyorum kendimi.Hatta bunca zamandan beri neden başlamadım diye düşünmedim değil.Yani çok zor cidden bazen allahım al beni oluyorum ama her ders sonrasında o hissettiğininiz oh lan spor yaptım hissi kalp <3Aman ama arkidişlerim o his var ya çok tehlikeliymil hani göt göbek salıyorsun tabii o an diyorsun 1 saat çalıştım bir keki hak ettim falan yok annem yalan o.Spor yapan kadınlar yapmayanlardan bilmem kaç oranında daha hızlı ve çok kilo alıyormuş yani aslında o his var ya o pek puşt.Öptüm aşkuslar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder