10 Mart 2012 Cumartesi

Ah şu doğum günleri....

Evet, hepimizin başına gelmiştir.Belli bir ay vardır o ay doğum günleri hiç bitmez.Hediyesinden,hazırlığından,kutlamasından değil de en çok süslenmesinden üşenilir.İşte benim için o ay gelmiş bulunmakta şıpıdık dostlarım.Her haftasonu gerçekleşen doğum günlerinin hepsine katılma isteği de işin içine sokuşunca gitmek kaçınılmaz oluyor.Şu an açıkça söyleyebilirim ki geçen ay kendi doğum günümdü ama eskiden yaptığım gibi kendime hiçbir şey almadım çünkü önceden almam gereken 10 hediye vardı.Mart ayı sadece kediler için değil insanlar için de verimli geçmişti anlaşılan.Her şey bir kenara doğum günlerinde eğlenilir,bir araya gelinir,mutlu falan olunur ama kimi insanlar için de bir beğeni noktasıdır,mesela ben.Yani işin özü şu ki uzun süredir görmediğiniz arkadaşlarınızın önüne paçoz şekilde çıkamayacağınızdan süslenmek gerekir.Bir gün önceden kıyafetimi düşünsem,ne süreceğimi ayarlasam da hiçbir zaman hazır olamam ama.Asıl sorun ise kimsenin benim kadar takmaması.Ciddiyim millet geçiriyor t-shirt'ü giyiyor kotu geliyor öyle yataktan çıkmış gibi.Bu da benim gibi kasan insanları rezil ediyor biraz çünkü ortada boyanmış bebek gibi kalıyoruk.Benden size tavsiye hazırlanmayın anam siz de yataktan çıktığınız gibi gidin demek isterdim ama bence herkes özen gösterse de görüntü kirliliği olmayıverse mesela.Giyinin len öyle pörtlemeyin sokağa cadı karı gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder