5 Mart 2012 Pazartesi

Havadan sudan moda

O kadar uzun süre oldu ki bir şeyler yazmayalı yani en azından bu küçük bloğa.Ama geçen gün okuduğum Vogue'dan sonra artık vaktin geldiğini anladım.Yazmaya başlamanın ve belki bir ihtimal rahatlamanın zamanı gelmişti.Öncelikle havadan bahsetmek istiyorum.Evet,biraz klişe bir giriş böyle havadan sudan bahsetmeye geldik şeklinde ama ne demek istediğimi anlayacaksınız.Son zamanlarda havalar o kadar bozdu ki önünü alamadık hani öyle böyle değil çok bozdu tam daha bozamaz demişken bir bakmışız daha da bozmuş.(bu cümleyi rezil bulan arkadaşlarımız okan bayülgen lost yazarsa youtube'a alıntı yaptığım videoyu bulabilirler)İşte gençler bu bozuş bize pahalıya patladı.Herkes kış aylarında insanın karamsar olduğunu bilir e evet ama biz moda kurtçukları giyinip kendimize bir yaşama nedeni bulabiliyorduk.Havalar sürekli değişken ve vıcık vıcık bir haldeyken elimizden bu mutluluk da alınmış oldu.İşte tam da bu yüzden şu aralar biraz daha sevinçliyim.Mart ayına girmemizle designerlar,markalar,dergiler ilkbahar-yaz sezonunu açmış bulunmakta.Şu an hepinizin mutluluğunu içimde hissetmiş kadar oldum.Bu yeni trendlere o kadar bayıldım o kadar aşık oldum ki onlar hakkında yazmadan duramıycam dedim işte burdayız kadim dostlarım hoohoh biraz da türk filmilik katalım işin içine dedim.Bu yazıyı burda bitirip sonraki yazılarda yeni trendlerin detayına girmekte fayda var.Hepinize kocaman öpücükler ve bol kiyafetli günleeer :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder