9 Mayıs 2012 Çarşamba

Dior'lu felsefe

Evet arkadaşlar yeni Dior çantama her bakışımda bir kez daha aşık oluyorum.Şu siyah,klasik modellerden.Almadan önce çekindiğiniz ama bir kere alınca da hayatınızın en büyük başarısı olarak düşündüğünüz şeylerden biri benim için bu.İnsanlar anlamıyor dostlarım,bir çantaya bu kadar değer vermemi anlamıyorlar.Ben de onları anlamıyorum açıkçası millet.Bu kadar sade ve ölgün yaşamalarını anlamıyorum.Bir insanın her gün işe gitmesini ama kendini ödüllendirmemesini,ot gibi yaşamasını sadece yaşamak ve nefes almak için yaşamasını anlamıyorum.Ben onların yüzüne vuruyor muyum peki bunu bebeklerim?Hayır ben asla öyle bir şey yapmam çünkü insanları yargılamaya inanmam.Birini gay diye birini rengi siyah diye birini herhangi bir şeye sevgisi büyük diye yargılarsan geriye kim kalır ki?Ot gibi yaşayanlar kalır işte.Sonra böyle otlar bizi yargılayadursun bebzlerim biz mutlu mesut yaşarız çünkü onlar da bilirler ki bizi yargılamalarının tek nedeni,kıskançlıklarıdır.İşte bu yüzden alay edildiğinizde gülmeyi bileceksiniz o anda ne kadar incinerseniz incinin gülün,gülün ki anlasınlar gülün ki bilsinler özendikleri hayatı sizi üzerek elde edemeyecekler.Gülün ki mutlu olun kuşuslarım.Dior'dan felsefeye hadi neyse kendinize iyi bakın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder