14 Mayıs 2012 Pazartesi

Sorun futbol değil ki bebeklerim

Süper lig biterken herkesin aklında hala derbi hala maçlar.Şahsen en azından ben öyleyim.Fanatik fenerli olarak öncelikle Saraçoğlu'nda yapılanların büyük haksızlık olduğunu,o sıktıkları lanet biber gazından bebeklerin bile bayıldığını bu yüzden de yapanları da yaptıranlarınları da kınadığımı belirtmek istiyorum.Adam çıkmış hala olaylı maç olacağı belli çocugunu niye getiriyorsun diyor bu yetkiliye ufff snne be slk.s.s şeklinde atarlanmaktan başka bir şey gelmiyor elimden çünkü görüldüğü üzere bu herif de en azından benim kadar rahatsız.Ben şu ana kadar anladığınız kadarıyla kadınım.Modadan anlarım,alışverişe,kuaföre gitmeye bayılırım.Yavru köpekleri mıncırır onlarla bebek gibi konuşurum ben tam bir kadınım yani.Ben kadınım belki ama bu ülkenin yarısından çoğu örümcek beyinli  neden bak sor bir neden çünkü hala 17. yüzyılda sanıyorlar kendilerini.Erkekler güçlü kadınlardan korkuyor, sanıyorlar ki onların anladıkları şeyi bizler de anlıyorsak bitmişler,dünyanın sonu gelmiş.Ne alakası var?Ben ve bir kız arkadaşım daha bugün Galatasaraylı çocuklarla konuşurken feneri daha fazla kötülemelerine dayanamadık ve gayet sakince "sanki yendiniz he berabere kaldık abi" şeklinde özellikle bana göre yumuşak bir ifade kullandık.Arkasından başladı hakaretler yok siz çok biliyorsunuz aferin sanki kızlar bu işin ustası bravo bütün oyuncuları biliyorsunuz.Orda bende koptu kayış sıçtım sıvadım gayet de memnunum.O an sinirime hakim olabilen bir insan olsam 4 takımın oyuncularını da sayardım da nerde ben de o güç.Bu sadece başkalarını aşağılamak değil arkadaşlar.Bu herkesin önünde kadınlara yapılan düpedüz bir saldırıdır.Siz kaçıncı yüzyılda yaşadığınızı sanıyorsunuz daha doğrusu siz kim olduğunuzu sanıyorsunuz?Siklemeyeceksin böyle tipleri ama mümkün mü arkadaş,mümkün mü böyle bir eziliş altında kalmak,mümkün mü sorarım size bize bu büyük şehirde böyle bir baskı varsa Anadolu'daki Ayşe,Fatma'nın zavallı hallerini düşünmemek?Sorarım size bu konu aslında futbolla mı alakalı yoksa çok daha derin ve hassas bir konunun yani baskının üstü kapalı versiyonu mu?Peki,buna ne kadar dayanabiliriz?Bütün bayan okuyucularıma hiç yılmayın,erkek dediğin de insanın öküzleşmiş versiyonu sonuçta mesajı altında ithaf edilmiştir...


FENERBAHÇEM SEN ÇOK YAŞA CANIM FEDA OLSUN SANA-nah alın götünüze sokun allahın piç galatasaraylıları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder